Tisdag 10/11-09

Hej hej!

Gäsp! Jag ör så trött! Klockan är 7.30 och jag håller på att göra mig redo för jobbet.
Igår var det mycket! En bäbis på 2 månader och en bäbis på 3 månader, som skrek samtidigt... och typ hela dagen.
Vi har en extra bäbis den här veckan men vi har hjälp av Travis tjej Ashley. Men igår var både hon och Neils mamma tvugna att åka till sjukhuset, samtidigt så Travis hjälpte mig med barnen... Vilken var en katastrof! han skrämde ju dom i stället han. Så jag satt där med skrikande bäbisar och grinande 2 åringar! Jag var så himla trött nör jag kom hem igår.

Äh, jag har köpt nya vinterskor... eller kängor. Märket är Keen, jag vet inte om vi har det hemma. Dom är hur sköna som helst i alla fall.
Jag får ta kort och lägga upp, som så många gör :P

Det har snöat också, det är väl kanske en 7-8 cm och kallt ute, brrrr!

Nä nu måste jag gå och fixa ordning mitt rufs!

Ha det så bra alla! Förresten... tack för kommentarerna, ni är så himla goa allihopa!
Kramar


Kommentarer
Postat av: Evelina

Kul att du uppdaterar så ofta numer :) Vi har haft Keen skor i butiken. Många har sagt att de är sköna. Tyvärr har vi haft en del reklamationer på dem. Hoppas iaf att dina håller. :) Här snöar det för tillfälligt. Men på asfalten blir det bara blött och slaskigt. Har du fått M's mail? Han var in på jobbet igår och köpte lite saker, vi pratade lite om dig faktiskt. Som vanligt! :) Men du, skulle vara jättekul om du kunde komma hem till jul ju. Men jag vet att det inte går...:`( Vi ska ju vara hos mamma allihopa i år. Miss you! Kram

2009-11-11 @ 09:10:44
URL: http://schme.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej!

Jag ar nojd med skorna an sa lange iaf.

Jaha... Nej jag har inte fatt ngt mail men han har lagt till mig pa msn. Miss you toooooo! :)

2009-11-11 @ 17:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0