Onsdag 4/11-09

Gääääääsp! Hej!
Klockan är 7.30 nåt och jag försöker vakna. Sitter här med mitt kaffe och mina cigg. Jag måste fan sluta röka snart.
Anyways, det snöade här igår så nu är det vitt ute.
Jag måste åka och köpa vinterskor någon dag den här veckan! Och så måste jag klippa mig igen, jag funderar på att göra lite highlits också, jag brukar ju inte greja så med håret men det får ju så jäkla tråkig färg på vintern.

Neils mamma har öroninflammation så jag tog hand om alla barn själv igår. Jag hoppas hon är bättre idag iaf.

Det är så kul när ni kommenterar!!!!! Jag saknar er alla också!

Åhhh det är Onsdag idag! Då kan jag titta på bonde söker fru ikväll på internet! Haha! Det är ju alltid nåt att se fram emot. Men gud vilka fånar som är med i det i år då förresten... Kul är det i alla fall :)

Kram till er alla

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vi saknar dig oxå! Det är bra att du uppdaterar här på bloggen. :) Kraaam

2009-11-05 @ 10:22:49
URL: http://schme.blogg.se/
Postat av: anita

Va roligt med ett nytt blogginlägg,kollar varje dag om du uppdaterat.

Här snöade det hela dagen i går men blev inte vitt på marken tyvärr.

Kram

2009-11-06 @ 10:08:16
Postat av: Yvonne Stenmark

Hej hej ! Snälla Anna kom hem,kasta inte bort tiden där med honom.Har hört en del,han är inte värd dig sån fin tjej som du.Du har ju oss alla här hemma som saknar dig sååå mycket.Packa och åk Anna,tiden är dyrbar.Vet inte mer vad jag ska säga för att få dig att tänka om.Kan bara hoppas du tar ett belut snart.Många goa kramar från Yve

2009-11-06 @ 14:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0