Måndag morgon igen då...

Hej

Jaha, då var det ny vecka.
Igår hände väl inget speciellt. Hade en ganska bra dag. Vi tog bilen och åkte runt lite. Grejen här är att det går 4 vägar från Seward, 3 av dom är återvändsvägar och den fjärde gåt till Anchorage. Så det finns inte så mycket att välja på om känner för att ta bilen och ut och åka lite. Det blir samma och samma.
Det var så jäkla kallat ute igår också, minusgrader och hård nordanvind annars hade vi nog tillbringat dagen ute. Perfekt att gå hike när det bara är lite snö och ingen risk för björnar längre.

Vi åt på kinarestuarang mitt på dan... Men fy så less jag är på kinamat! Sen var jag in på min favvoaffär här i stan, Brown and Hawkins, dom har typ sportmode... Jag köpte en rosa t-shirt som det står "cute but PSYCHO" på, hehe... bara för att jävlas med honom, ni vet. Jag köpte ett par Patagonia korta mysbyxor... typ att ha på kvällen byxor. Usch, jag kan ju inte ens förklara på svenska :P Pucko jag!
Anyways, Internet funkade inte på nästan hela kvällen så jag satt och jobbade lite i paint shop pro, vilket var evigheter sen jag gjorde, så jag måste lära mig nästan allt på nytt.
Få se om jag kan göra lite egen design till bloggen så småningom.

Oki doki... Nu måste trollet platta håret lite :)

Förresten, Förlåt för att jag är så dålig på att maila... Jag ska bättra mig... Tänker först å främst på AnitaPita!

Kraaaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: Anita-Pita

Jag har varit dålig på att maila själv men haft mycket att göra de senaste dagarna.

Ska passa på i morgon innan clara-para kommer hem från skolan.

Kram

2009-11-18 @ 18:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0