Lördag

Hej hej...

Ännu en dag på väg att ta slut. Jag har inte gjort så mycket idag. Åkte till Sharon i morse och hängde lite.
Vi var till stan en sväng för jag tittade efter någon sorts av piller för min jäkla pms! Jag hittade en sort så jag får väl prova få se om jag blir på bättre humör. Jag hatar att ha pms, varje dag könns det som om världen ska gå under. Jag kan se en kattunge på tv och nästan börja gråta för den är så söt :) Ja herre gud... Snacka om att vara superöverkänslig.
I alla fall så när vi kom hem igen så var det en Schäfer på vägen vid vårat hus, han sprang ner till stora vägen och han såg verkligen ut som om han var vilse. Vi kunde inte bara lämna honom så vi åkte efter och jag gick ut och satte ett rep runt hans hals och gick med honom hem. Han följde med hur villigt som helst.
Vi ringde till the animal shelter i Seward, och vi åkte dit med honom. Hon som äger stället sa att hon trodde att hon visste vem han tillhörde. Så jag hoppas dom hämtar honom.
Jag ska ringa eller åka dit i början på veckan för att se om han är kvar. Om ingen hämtar honom kanske jag kan adoptera vovven :) Fast jag vet... Dumt att skaffa hund när inget annat är bra. Vi får se vad som händer.

Nu ska jag antagligen bara slappa framför tv:n resten av kvällen...

Neil tog en bild på mig när jag kom gående med vovven.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Det ser ut som jag går där! :) Och vad smal du blivit.. KOM HEM ANNA!!

2009-11-15 @ 10:54:42
URL: http://schme.blogg.se/
Postat av: Anita

Men gud va du är smal,du behöver mammas köttbullar och de sinns bara i Sverige.

2009-11-15 @ 16:49:21
Postat av: Jessica Strand

Säg nånting som man kan locka hem dig med så fixar vi det Anna!!!

KRAMEN...

2009-11-16 @ 15:22:40
Postat av: Anna

:) Skulle kanske vara mammas kottbullar da!

2009-11-16 @ 17:14:33
Postat av: Jessica Strand

DET är nog INGA PROBLEM vännen... =O)

2009-11-17 @ 20:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0