Lördag 7/11-09

Hej hej!

Men fy vilken dag jag hade igår. När jag kom till jobbet så mådde jag jättekonstigt, jag kände mig helt slut och jag mådde illa. Naturligtvis kunde jag ju inte åka hem för Sharon var tvungen att åka till et möte. Hon kom hem igen vid 11.30 så då skjutsade Neil hem mig, jag lade mig direkt och sov till 14.00 då jag vaknade av att jag hade en liten vovve i sängen, det var Neil som hade tagit med sig Odie. Han åkte igen och Odie bäddade i sängen sen somnade jag igen och sov till 16.30... Jag mådde blah när jag vaknade, jag tror jag hade feber. Jag bara halvlåg här i soffan, tog ibroprofen och då kändes det lite bättre.
Jag gick och lade mig strax efter elva igårkväll och somnade direkt. Men sen har jag vaknat ett antal gånger inatt.
Jag vaknade vid 7.40 och nu känner jag utvilad och mycket bättre.
Men jag börjar bli riktigt less på att inte må bra.

Jag kanske inte skulle berätta det här för ni kommer alla att undra va fan jag stannar här för :P
Men min s.k. man meckade med bilen hela dan igår... Den startade inte så han lånade våran hyresvärds pickup, för han var tvungen att åka och köpa några delar till bilen.  Han sa att han inte gärna ville köra med den eftersom dom är bortresta och det är en gammal pickup. Men medans jag ligger hemma och är sjuk... Så är han så duktig att han åker och köper ett 24 pack öl till honom och 6 smirnoff ice till mig. När jag är sjuk!!! Vi har ingen mjölk och inget bröd, ni skulle inte tro att han kunde köpa det heller, ånej. Han ringde inte ens och frågade mig om jag behövde något från affären. Det hade ju kanske varit gott med lite yoghurt eller nåt som var snällt mot magen eftersom det var mitt problem... magen.
Så han drack öl och meckade med bilen till 9 igårkväll sen kom han hem och satt vid datorn och drack öl halva natten.
Trevligt värre. Vi bråkade också.
För jag var sur.. Jag sa att kanske man skulle äte lite flingor med öl i stället för mjölk. Jag bara fattar inte hur han prioreterar. Men men... jag borde ju vara van med detta efter ett år. Ölen kommer alltid först även om han så måste låna pengar till skiten.

Ok nog om det, nu har jag klagat  tillräckligt.

Det börjar ljusna ute och det är klar himmel och frost, så det kanske blir en fin dag. Men jag är väl fast här i huset ändå jag, för han tar väl bilen igen, som vanligt.

Nu ska jag gå och hämta mer kaffe och se om nån vill chatta med mig :)

Jag kanske skriver mer senare idag...
Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Jessica

Anna! Jag har sagt det förr & säger det igen:

KOM HEM!!!

Vi är många här hemma som saknar dig!

Kram =O)

2009-11-08 @ 13:13:32
Postat av: Anonym

Hej Anna ! Varför är du kvar där ??? Fattar inte,vad som håller dig kvar.Han bryr sig inte ett dugg om dig.Vad ska vi göra.. jag får väl sätta mig på flyget , och ta dig med hem :)

Tänk så många som vill att du åker hem.

Snälla Anna ta dig samman nu.

Kram Yve

2009-11-08 @ 19:00:23
Postat av: anita

Jag följer med dig Yvonne och hämtar hem den envisa människan.

Vi som tycker om dig så mycket här hemma blir ledsna när han bara behandlar dig illa.

Kram så länge.

2009-11-09 @ 08:42:33
Postat av: Evelina

Jag säger ingenting jag...:D. Du vet redan vad jag tycker! Behöver nog inte säga det fler ggr. :P Nu har jag iaf hjälpt M med messenger tillsammans med Jim. Får se om ni pratar något. Kraam

2009-11-09 @ 11:53:11
URL: http://schme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0