Fredag den 13...

Hej alla!

Blah vilken dag, sjuka och skrikande ungar hela dan. Jag känner mig helt slut.
Det är exakt ett år sedan jag kom hit idag. Jag satt på planet från Chicago till Anchorage just nu och skulle landa om en timme eller så. Gud vad nervös jag var. Allt gick ju förvisso bra de första dagarna... Men nu så här när ett år har gått. Hmm, jag vet inte. Jag är väl inte direkt lycklig.
Jag kunde aldrig föreställa mig att det skulle bli som det blev.
Men men, nu är det som det är... Jag antar att jag är den enda som kan ändra saker.

Det är min s.k. mans födelsedag idag också. Jag gav honom en kikare och sen sa jag att jag kunde bjuda ut honom på kinamat men han ville hellre ha pizza så vi beställde och åt hemma. Han vid datorn och jag för mig själv i soffan. Han med öl också förstås. Det är ju så kul! Jippi! Samma sak varje helg eller mer varje dag! Det börjar bli ganska så tjatigt, Han köpte dricka till mig också och säger att han trodde jag kunde dricka lite med honom på hans födelsedag, precis som han aldrig dricker annars. Jag känner mig bara så uppgiven.

Det är i alla fall snö ute. Kanske en dm eller så. Det är riktigt kallt också, typ en 10 grader minus, brrr! Men jag gillar vintern och mörka kalla kvällar. Inte för att jag har någon att dela kvällarna med men men...

Hehe, positiva klubben här! Sorry...
Vad mer kan jag säga, jag längar hem...

Kramar

Kommentarer
Postat av: anita

Tänk vad fort tiden har gått,kan inte fatta att det gått ett ÅR.

Jag trodde när du åkte att du skulle vara hemma igen om 3 månader,sätt dig påplanet tillbaka och fira jul med oss här hemma.

Kram

2009-11-14 @ 11:04:42
Postat av: Jessica Strand

Miss you...

=O)

2009-11-14 @ 22:02:27
Postat av: Evelina

Undra om jag oxå har pms el vad det heter. Jag blir gråtfärdig när jag läser det här. Suck.. varför kommer du inte bara hem?? X(

2009-11-15 @ 10:53:15
URL: http://schme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0