Fredag 6/11-09

Godmorgon!

Oki, så i förrgår gjorde jag slingor själv... Det blev.... inte så bra :) Det vart alldeles för ljust! Grrrrr! Jag visste att jag inte skulle hålla på och trixa med håret! Pucko jag! Jag klippte mig igår och hon sa att det var bra men... Nu ser jag ju ut som en blekt jävla blondin! Jag som ville att det skulle se naturligt ut, haha!
jaja... Jag överlever väl, bara det att varje gång jag går förbi en spegel och slänger en blick så blir jag ju nästan rädd, det ser ju inte ens ut som jag! :p

Klockan är bara 6 på morgonen här, jag börjar jobba 7 idag. Travis ska hämta mig vi 7 tiden för våran bil gick sönder igår. Så den står parkad hos Neils mamma. Vi åkte fyrhjuling hem igårkväll, attans vad kallt det var då!

Jag får väl ta ett kort på mig själv förresten och visa min kalufs :)

Nu måste jag gå och försöka fixa till mig lite så jag inte skrämmer ihjäl barnen!

Ha en bra kväll ni alla där hemma i sweeeeeden!

Oooo, förresten om jag uttrycker mig konstigt ibland är det för att min svenska börjar bli lite messed up! Ibland är det skitsvårt att komma på vad saker heter på svenska. Som igår när jag pratade med mamma, jag kom inte på vad glasyr hette... Ja herre gud!
Och om jag stavar fel så är det slarvfel. Jag kontrolläser ju aldrig vad jag skrivit, men men... Ni förstår väl ändå :)
Nu när man är så här blond så kan man ju vara lite extra korkad, det är ju bra i alla fall :p

Kraaaam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0