Mandag 11/5

Hej hej!

Jag har inte skrivit pa ett tag igen, sorry!

I alla fall sa har val inte sa mycket hant sen sist. I fredags sa lekte jag med Tommy en 5 arig pojke och jag lyfte upp honom, vi lekte typ tjuv och polis och jag fangade honom :) I alla fall sa maste jag ha strackt en muskel i brostet eller nat for det borjade varka, jag tog ibroprofen och det hjalpte. Men igar sa krattade jag KOTTAR (ja inte gamla lov, man krattar kottar i alaska haha) hemma hos neils mamma for jag hade trakigt och faaaaan vad ont jag fick i brostet och det varkte under armen och i skuldran. Jag trodde inte jag skulle kunna sova igarkvall, men jag lyckades pa ngt satt. Sen i morse... jag vaknade och... jag grinade for jag hade sa ont, fy satan! Jag kunde inte ens andas in ordentligt for det gick som knivar genom mig, hemskt var det. Jag fick nastan panik... sa jag tog bilen till neils mamma, det ar bara 2 minuter harfran sa jag kunde kora, bra med automat ibland... I alla fall sa var jag tvungen att fraga om hon hade nagra starka piller mot smarta, sa hon gav mig Travis medecin mot stark migran :P Sadana man blir yr och trott av, jag tog en och korde hem igen... Neil var fortfarande i sangen men gick upp nar jag kom hem. Han sa att jag var tvungen att aka tillbaka till hans mamma for han ville inte att jag skulle vara sjalv nar jag hade sa ont... Sa han skjutsade dit mig och jag satte mig pa altanen i solen och det blev faktiskt lite battre. Men jag hade till och med svart att prata for det gjorde sa javla ont.
Jag fick en skon dag i solen i alla fall. Det har val varit en sadar 15 grader har idag.
Nu ar klockan 22 nagonting och jag ska ga i sang... Det ar mycket mycket battre nu. Jag kan prata utan att det gor ont och jag kan typ hosta llite forsiktigt. Jag vet inte om jag ska ta ibroprofen nu eller en till tablett av dom dar starka..... Ibroprofen ar nog battre eftersom dom ar for inflammation och muskelsmarta etc etc... Jaja...
Go'natt! Jag skriver mer i morrn...

Kraaaaaaaaamar


Kommentarer
Postat av: Jessica Strand

Krya på dig!

Kram =O)

2009-05-12 @ 08:43:28
Postat av: Evelina

Men aj då.. stackars dig. Kan ju ha varit nått som låst sig någonstans. Mellan skuldrerna. Hoppas det blir bättre. Kraam

2009-05-12 @ 08:49:07
URL: http://schme.blogg.se/
Postat av: mamma

vi har nåt fel på internet vet inte när det kommer tillbaka hoppas att du blir bättre åker hem om 14 dagar. ha det så bra kram kram.

2009-05-16 @ 21:05:46
Postat av: mamma

hej! hoppas att du blir bättre. vi har nåt fel på internet. åker hem om 14 dagar. kram kram

2009-05-16 @ 21:11:24
URL: http://acms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0