Mandag 8/6

Men usch vad tiden gar fort.
Jag sitter nastan aldrig vid datorn nu for tiden. Dessutom sa sa gor vi nagonting nastan varje dag sa det blir liksom ingen tid till att sitta har.
Annars ar val allting hygglo. Det kunde val ha varit battre om man sager sa. Men sommaren har i alla fall kommit till Alaska ocksa :)
Vi har varit och letat guld nastan varje kvall dom senaste veckorna. Det ar riktigt kul faktiskt. Det finns ju hur manga sma backar och forsar som helt har.
Jag ska snart ivag och passa smabarn sa jag har inte tid att skriva nu heller... Hans mamma har 4 ungar dar nu, varav en ar bara 3 manader gammal. Hur van ar jag att ta hand om babisar da?? Hahaha! I borjan vart jag ju nastan radd, det var en jakla babis pa att skrika.... Jaja... ni alla (nastan alla iaf) vet ju hur det har med babisar :P
Det gar bra i alla fall... Jag borjar nastan tycka att han ar sot :D
Okok, jag maste skynda mig, jag slanger in ett par bildersom jag tagit senate manaden sa lange.
Sa kanske jag skriver mer om en stnd nar barnen sover.
Kramar

Annapanna vaskar guld



Kenai Lake, Cooper Landing

Kommentarer
Postat av: Jessica Strand

Vaskar guld?

Ja, du får vara med om en hel del ser jag!

Saknar dig iaf...

Kram =O)

2009-06-08 @ 20:50:07
Postat av: Anna

:) Ja... Neil har en gulddetektor som han springer runt med och jag har en guldpanna som jag vaskar med.

Jag har hittat typ tva sma stenar som det verkligen ser ut som som om det ar guld i.

Det finns ju guld har overallt sager dom. Det ar manga som letar guld jag och jattemanga som hittar guld ocksa. Sa det ar ju spannande som fan.



Jag saknar dig ocksa. Hoppas allt ar bra med dig och familjen?

Kramar

2009-06-09 @ 17:43:24
Postat av: Evelina

HEEJ!



Nu får du uppdatera här igen tycker jag. Jag har inte pratat med dig på ett tag. Du är aldrig online på msn eller nått. Inte när jag e det iaf :P Hör av dig! Kraaam

2009-06-15 @ 08:54:21
URL: http://schme.blogg.se/
Postat av: Yvonne Stenmark

Hej Anna !! Det var längesen vi hördes.Hur har du det ? Jag börjar min semester idag,men vädret är inte det bästa.Har regnat i en hel vecka.Tror att det nästan kommit 100 mm.Snart får solen komma,annars går jag i ide.Och snart är det Midsommar,om du ändå vore här.Vad ska du göra i Midsommar ? Kom hem Anna ,Saknar dig !!! Många Kramar Yve

2009-06-15 @ 18:52:49
Postat av: evelina

Glad midsommar syster! Önskar du vore hemma. Vi hörs! kram

2009-06-19 @ 10:26:13
URL: http://schme.blogg.se/
Postat av: Jessica Strand

Hallå Anna!

Vart har du tagit vägen?

Längesen jag hörde nåt nu...

Kram...

=O)

2009-07-03 @ 22:54:12
Postat av: Jessica Strand

Just ja, Anna!

Glömde säga det idag: Du måste skriva lite oftare här på bloggen tycker jag!

Kram kram! =O)

2009-08-01 @ 21:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0