Måndag 24/8

Hej hej!

Åh jag är så mätt just nu. Har precis ätit fajitas, mums!
Det har varit en lång dag dock. Började med att jag försov mig i morse, vaknade 7.45 och skulle vara hos hans mamma kl 8, så det var bara att ta en kopp kaffe och sätta sig i bilen. Vi hade 5 bäbisar idag. Alla under 2 år. Så det har varit ganska så lugnt.

Åh ja just ja! Jag körde fyrhjuling för första gången i mitt liv i fredags :) Så kul! Gary, Neils stypappa hade precis fixat deras 2 fyrhjulingar i fredags, och han skjutsade runt barnen och sen sa hans mamma till mig att : Anna nu är det din tur! Men fegisen jag sa: Nääää jag törs inte! Hehe! Men hon typ tvingade mig... Hon e rolig hon. Så jag körde omkring och sen åkte jag och Neil ut både fredag och lördag och ikväll. Vi har åkt till en fors som ligger i skogen bakom hans föräldrars hus. Det är så himla fint där. Det är som en dalgång men höga klippor på sidorna. Vi hittade faktiskt stenar med guld i...
Jag har en massa bilder från helgen, jag lägger upp dom när jag har lagt in dom på datorn.

Nu måste jag iaf gå och sova, gääääääsp! Klockan är 23.15 här och jag ska upp vid 7 i morrn så... Natti natti Svergie :)

Kommentarer
Postat av: Arne Blomberg

Hejsan Anna! Det är "farbror" Arne som hör av sig. Hur är det med dig i Alaska? Det verkar funka rätt bra tror jag. Blir det något guld för dig? Måste vara skitkul och vaska guld där. Farmor längtar efter dig, pratar om dig varje gång man träffar henne.

2009-08-25 @ 12:38:26
Postat av: Anna

Jamen hejdu :)

Ja det ar val forst nu som det det borjar att funka. Det ar bara bra. Det ar otroligt vackert har! Ja det ar riktigt kul att vaska guld. Det ar sma vattendrag precis overallt. Vad kul att du hittade hit forresten :) Ja jag langtar efter farmot ocksa, jag maste forsoka ringa henne nagon dag.

2009-08-25 @ 17:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0