Lördag 15/8

Usch vad tiden går fort! Det är redan mitten på augusti! Vart tog sommaren vägen?
Anyways, inte så mycket har var hänt den här veckan, förutom att jag har funderat mycket på om jag ska åka hem eller inte. Jag vet att alla vill att jag ska komma hem och dom flesta tycker jag är knäpp som fortfarande är kvar. Men det var som Neils mamma sa, du vet själv när du har fått nog, ingen annan kan få dig att åka hem...
Det är väl som att sluta röka kanske, haha....  Hälsosamt förhållande... Ahem! :)

Igår var vi till Anchorage, Neil köpte en ny metalldetektor och han köpte en liten guldpanna till mig som får plats i ryggsäcken, och han köpte pincett och små glasburkar och förstoringsglas... så det ska bli lättare för mig att vaska guld :)
Så jag antar att vi ska ut idag och leta guld!
Jag skulle köpa regnbyxor i Anchorage och vi var in på två stora sportaffärer men inte hittade jag regnbyxor heller... Helt sjukt, inte ett enda par, gud så sur jag blev. Vi åt i alla fall på McDonalds och sen åkte vi hem igen. Jag får väl åka in till Seward idag och köpa ett par, grejen är att dom är så dyra här dock, bara märkesklader.... så typ 80 dollar fär ett par, men men... Skit det samma.

Nu ska jag fortsätta med mitt kaffe...
Kraaam

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja sommaren har bara flugit iväg. Det börjar likna höst här. :( Saknar dig nu! Kom hem snart! :) Du,jag såg på FB att Gustaf blivit pappa. En liten kille tror jag att det var. :) Du kan väl maila mig erat hemnr så jag kan ringa nån dag! Kraam

2009-08-17 @ 10:11:10
URL: http://schme.blogg.se/
Postat av: Madeleine

alldeles riktigt.. det är bara du själv som kan bestämma!!



kram

2009-08-18 @ 09:08:35
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: anita

Neej det är jag som bestämmer,nu får du komma hem till din deprimerade vän.

Jag blir alldeles impad av folk som bloggar,själv vet jag inte ens hur man gör,fast jag bor ju i civilisationen.

Nu ska jag maila dig i stället.

Kram

2009-08-21 @ 14:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0